Folllow the Rainbow
joi, 2 august 2007
La coada, cum am fost invatati?!
Companiile low-cost isi trateaza clientii cu o mare indiferenta. Asta se stie. Iti asumi riscul odata ce ai ales sa mergi cu ei. Mie personal mi s-a intamplat sa astept ca.... ore in sir in aeroporturi... Dar cel mai misto lucru: romanii sunt disciplinati pana la prostie. Si molipsitori. M-am amuzat, ca n-aveam altceva mai bun de facut, de romanii si italienii asezati la o coada impresionanta la imbarcare, timp de aproape doua ore, pentru.... nimic. Ca ma intrebam si eu, rautacios, oare or vrea sa prinda carne si lapte la alimentara sau sa ajunga primii in avion si sa ne faca celorlalti "in sac"? "Fratilor, oamen buni", imi venea sa strig, "luati loc, sunt scaune libere si sigur mai stam aici vreo doua ore". Ceea ce s-a si intamplat. Abia la a doua amanare a orei de plecare coada s-a injumatatit. Oricum, a ramas jumatatea cealalta, care nu dorea sa-si piarda "intaietatea" HAHAHA
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
11 comentarii:
nenea
Ai stat si tu un picut la coada,pân'te-ai dumirit?:))
ma mir ca nu s-a lasat cu chemat de politisti si italieni si romani cantand impreuna in iubire si fraternitate coruri anti-companie aeriana...
nenea
da...ai stat si tu la cozi pan'te-ai dumirit care-i smecheria?:))
da...ai stat si tu la cozi pân'te-ai dumirit care-i smecheria?:))
da...ai stat şi tu la cozi pân' te-ai dumirit care-i smecheria?:))
da...ai stat şi tu la cozi pân' te-ai dumirit care-i smecheria?:))
Cu parere de rau, dar n-am stat la cozi. M-am uitat si m-am dumirit din prima. Iar coruri anti-companie s-au cantat destule, mai ales dupa a doua amanare a orei de plecare!!!
sunt multe probleme cu aceste companii.si siguranta e mai redusa si se poate intampla ceva neprevazut :(
cred ca ar trebui autoritatile sa intre puternic in ei.fiecare are program si nu suporta sa astepte neprofesionalismul si incapacitatea companiei.
ati facut ceva sa reclamati compania? va oferi ceva in plus ?
Iarta-ma, Catalin, dar n-am inteles exact daca trebuia sau nu trebuia sa-ti arat comentariul... Si, pe de alta parte, ce ai tu impotriva "gitanilor":-)
Andrei, se pare ca nici alte companii nu sunt mai breze. Odata ce cumperi biletul, accepti si evetualele schimbari de orar, etc... Asta e! Dar, intr-adevar, odata facut putin scandal s-au mai urnit lucrurile. Un pilot iesit la pensie care a calatorit cu noi mi-a sugerat sa ma interesez de o lege internationala care reglementeaza raporturile dintre clienti si companii aeriene. Sunt curioasa daca avea dreptate, cum ca exista niste drepturi ale clientilor, pe care nu toti le cunoastem, referitoare chiar la despagubiri. O sa ma interesez pt viitor.
Trimiteți un comentariu