Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

joi, 2 august 2007

La coada, cum am fost invatati?!

Companiile low-cost isi trateaza clientii cu o mare indiferenta. Asta se stie. Iti asumi riscul odata ce ai ales sa mergi cu ei. Mie personal mi s-a intamplat sa astept ca.... ore in sir in aeroporturi... Dar cel mai misto lucru: romanii sunt disciplinati pana la prostie. Si molipsitori. M-am amuzat, ca n-aveam altceva mai bun de facut, de romanii si italienii asezati la o coada impresionanta la imbarcare, timp de aproape doua ore, pentru.... nimic. Ca ma intrebam si eu, rautacios, oare or vrea sa prinda carne si lapte la alimentara sau sa ajunga primii in avion si sa ne faca celorlalti "in sac"? "Fratilor, oamen buni", imi venea sa strig, "luati loc, sunt scaune libere si sigur mai stam aici vreo doua ore". Ceea ce s-a si intamplat. Abia la a doua amanare a orei de plecare coada s-a injumatatit. Oricum, a ramas jumatatea cealalta, care nu dorea sa-si piarda "intaietatea" HAHAHA

11 comentarii:

Anonim spunea...

nenea
Ai stat si tu un picut la coada,pân'te-ai dumirit?:))

Anonim spunea...

ma mir ca nu s-a lasat cu chemat de politisti si italieni si romani cantand impreuna in iubire si fraternitate coruri anti-companie aeriana...

Anonim spunea...

nenea
da...ai stat si tu la cozi pan'te-ai dumirit care-i smecheria?:))

nelu spunea...

da...ai stat si tu la cozi pân'te-ai dumirit care-i smecheria?:))

nelu spunea...

da...ai stat şi tu la cozi pân' te-ai dumirit care-i smecheria?:))

nelu spunea...

da...ai stat şi tu la cozi pân' te-ai dumirit care-i smecheria?:))

Dalia Pușcă Solon spunea...

Cu parere de rau, dar n-am stat la cozi. M-am uitat si m-am dumirit din prima. Iar coruri anti-companie s-au cantat destule, mai ales dupa a doua amanare a orei de plecare!!!

c spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

sunt multe probleme cu aceste companii.si siguranta e mai redusa si se poate intampla ceva neprevazut :(


cred ca ar trebui autoritatile sa intre puternic in ei.fiecare are program si nu suporta sa astepte neprofesionalismul si incapacitatea companiei.


ati facut ceva sa reclamati compania? va oferi ceva in plus ?

Dalia Pușcă Solon spunea...

Iarta-ma, Catalin, dar n-am inteles exact daca trebuia sau nu trebuia sa-ti arat comentariul... Si, pe de alta parte, ce ai tu impotriva "gitanilor":-)

Dalia Pușcă Solon spunea...

Andrei, se pare ca nici alte companii nu sunt mai breze. Odata ce cumperi biletul, accepti si evetualele schimbari de orar, etc... Asta e! Dar, intr-adevar, odata facut putin scandal s-au mai urnit lucrurile. Un pilot iesit la pensie care a calatorit cu noi mi-a sugerat sa ma interesez de o lege internationala care reglementeaza raporturile dintre clienti si companii aeriene. Sunt curioasa daca avea dreptate, cum ca exista niste drepturi ale clientilor, pe care nu toti le cunoastem, referitoare chiar la despagubiri. O sa ma interesez pt viitor.