Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

luni, 20 august 2007

Perle, perle, perle, perle, savuroase perle

Mi-a placut la nebunie acest post "perlat"... Daca doriti o portie copioasa de ras matinal, seral sau de pranz, intrati pe link-ul postului lui cathalin.
Exemple furate de la el, sper sa nu se supere:
- Lapusneanu era un tiran care gasea placere in schingiuiri adica avea cruzime statica.
- In secolul al XV-lea limba vorbita de popor era considerata vulgar si n-o vorbea nimeni.
- Familie de cuvinte: magnetofon, telefon, microfon… sifon.
- Personajul lui Camil Petrescu are constiinta pura, dar incarcata. El priveste retrospectiv spre viitor si se izoleaza de cei din jur sinucigandu-se.
- Toma Alimos se razbuna pe boierul Manea care l-a ranit mortal pe la spate cu ajutorul lasitatii.
- Felix si Otilia fiind lipsiti de dragoste paterna si-o acordau reciproc.
- Datorita faptului ca Lapusneanu chinuia pe boieri taindu-le nasul, urechile, mainile etc., el le-a devenit antipatic acestora.

P.S. Spuneti-mi ca asa tineri "promitatori" au existat dintotdeauna. Nu-mi spuneti asa ca sunt doar cei din noile generatii, va imploooooooorrrrrr!

8 comentarii:

c spunea...

dalia cea retorica

Garfield spunea...

si stai ca vine acum sesiunea a doua de bac:))
sa vezi aici micii scriitori ce o sa debiteze:)))

eu deja ma pregatesc... nu mia rad 3 zile ca sa am "rezerve" .... :)

salutari tuturor, era sa uit...

Anonim spunea...

Dalia.. generatiile care urmeaza au o cultura si un limbaj bazat pe ceea ce aud in manele.. deci viitorul va fi mai groaznic decat ceea ce a fost in trecut sau este in prezent.
Si iti multumesc pentru reclama pe care mi-ai facut-o :) Raman dator!
O zi buna!

Anonim spunea...

Pe an ce trece, lista cu perle si gafe facute de elevi, dar acum mai nou, si de profesori
, este din ce in ce mai mare. Nu stiu carui fapt , dar cred ca se ajunge la o incultura....ma abtin..

Garfield spunea...

mai, eu personal aveam o profesoara (care oricum e mai desteapta ca mine) care zicea asa: va rog sa incercuiti intr-un dreptunghi:))

dar ce scot copiii din ziua de azi... oaileeeu:)

viitorul suna bine... teribil de bine... de fapt, teribil:))... de fapt ce sa mai vorbim:))

CĂLUGĂRUL TEOFIL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
sulc.us spunea...

E usor sa catalogam perlele ca fiind rezultatul inculturii (manele?!) si a "prostitutiei" sociale. Insa noi suntem de vina ca de cel putin 10 ani asta ni se da in minunata noastra mass-medie??

Si vine si raspunsu`: pai stai ca nu numa asta se da, ca doar "consumatorul" are de unde alege (Discovery Channel, National Geographic, Tvr Cultural, etc.). In ce raport cu asa zisa incultura?? 9:1??

O sa se prezinte perle si peste 10 ani, insa eu am un usor inconfort cand ma gandesc ca radem de viitoru` nostru (zic asa chiar daca se stie ca romanu` e cat se poate de individualist), radem de ce am creat si creem in fiecare zi prin micile noastra actiuni.

CĂLUGĂRUL TEOFIL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.