Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

sâmbătă, 4 august 2007

manipulare:-)

Cu referire la niste post-uri mai vechi ale mele, dar si la unul nou al Oanei... (ca doar am copilarit amandoua).
Daca pana acum eram confuza, acum sigur mi-a trecut. M-am prins, fratilor! Fluturii au disparut pt ca au fost luati de Al Gore ca sa ne manipuleze pe noi cu prostii din astea: incalzire globala, disparitia unor specii... Niste aberatii...
Pacat ca n-a luat si pisicile si cainii de pe strazi sau gandacii de bucatarie, moliile, tantarii si mai ales mustele de pe plajele de la mare...:-)

LATER EDIT: am uitat de sobolanii de la blocuri - eu le stiu mai ales pe alea din Militari...

2 comentarii:

roaitars spunea...

Nu se stie daca exista incalzire globala, dar chiar daca ar exista ea nu e cauzata de oameni, ci de soare si de planeta Marte. Si de extraterestri.
De aceea, nefiind nici o legatura intre gazele de esapament si incalzirea asta, e chiar recomandabil sa poluam mai mult. E chiar posibil sa se faca cercetari pentru gasirea unor metode ca masinile sa scoata ceva mai multe gaze si fum. De asemenea, fabricile care nu indeplinesc normele minime de poluare (adica polueaza prea putin) vor fi inchise :))))

Dalia Pușcă Solon spunea...

Dadadadadadadadda.... Cum de nu m-am gandit: extraterestrii si, dintre ei, mai ales martienii:-))