Pasagerii care sunt refuzaţi nejustificat la îmbarcarea în avion şi cei cărora li s-au anulat zborurile pot beneficia atât de compensaţii băneşti, cât şi de servicii de cazare şi masă. Decizia a fost luată de Ministerul Transporturilor şi este în conformitate cu regulamentul Parlamentului European şi al Consiliului European.
Regulile sunt însă valabile numai pentru cei care călătoresc în statele membre ale Uniunii Europene. În cazul anulării zborurilor, transportatorii nu sunt obligaţi să plătească compensaţii financiare pasagerilor dacă demonstrează că anularea s-a produs din cauza unor evenimente grave neprevăzute care nu pot fi evitate. În cazul în care zborurile au întârzieri mai mari de două ore, pasagerii au dreptul la asistenţă gratuită din partea transportatorilor. Aceasta constă în oferirea de mâncare, asigurarea cazării la hotel şi a transportului între aeroport şi hotel. Dacă întârzierea zborului e mai mare de 5 ore, atunci pasagerii au dreptul să ceară returnarea banilor pe bilet.
Sursa: Realitatea TV
2 comentarii:
Ma bucur ca ai aparut pe net, dar ma intreb cand ai timp de scris un blog in conditiile in care ma urasc pentru faptul ca trebuie sa ma trezesc la 6 si ceva dimineata, singura chestie in afara de cafea si tigara, care imi forteaza un zambet e : "sunt Dalia Octavia Pusca si va doresc dimineata si ziua excelenta"! Sar'mana:)Ma ajuta:)
Welcome online!
Trimiteți un comentariu