Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

joi, 15 noiembrie 2007

o femeie care-mi place

13 comentarii:

Robert Calinescu spunea...

tocmai a fost "Sweet November" acum cateva zile pe Acasa Tv....sunt in asentimentul tau...IMI PLACE! Sa ai o zi/seara buna:)

c spunea...

in ce sens?

Dalia Pușcă Solon spunea...

in sensurile alea bune...

Anonim spunea...

Octavia, tu esti de un milion de ori mai... buna (nu vreau sa spun asta in sensul vulgar si banal, ci in toate sensurile alea bune) decat ea. :)

Dalia Pușcă Solon spunea...

haha:-)) sunt flatata! ne cunoastem, de esti atat de sigur/a?:-))

Anonim spunea...

....sau pe doamna exemplificata?....

dalie,esti soarele si luna!

Dalia Pușcă Solon spunea...

exact! sau pe doamna exemplificata...:))

Robert Calinescu spunea...

In ce sens? Sa vreau si nu pot sa raspund in ce sens imi place...priveste-o in ansamblu si o sa descoperi CUI NU-I PLACE...si foarte corect comentariul cum ca Octavia este de 1 milion de ori mai buna,dar postul meu era despre Charlize...fara suparare.Daca nu o apreciam pe Octavia nu eram pe aici....Of, uneori ne bagam in seama fara sa stim macar de ce "anonim"....

Anonim spunea...

...sa ne cunoastem (sau sa o cunosc)? detalii fara nici o importanta! lucrurile astea, in primul rand se... simt la un alt nivel :)

(si probabil ca trebuie sa-mi fac si eu cont ca sa nu mai apar ca un anonim :) )

Anonim spunea...

O femeie care ne place tuturor... Cu atat mai mult cu cat are si ceva in cutia craniana...
Voi de cine comentati aici, de Dalia, sau de Charlize? Sau de amandoua? :P

Anonim spunea...

de ce tocmai de un milion de ori?! de ce nu un miliard? sau de ce nu de doua ori? care e smecheria?!
remarcabil e faptul de a-ti da cu parerea si a nu stii la care personaj te referi. psihologic vorbind!

Dalia Pușcă Solon spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

sunteti rautaciosi :)

recunosc ca nu am gasit o formulare mai buna decat aceea de a da un ordin de marime unui lucru prea subiectiv pentru a putea fi cuantificat intr-un mod absolut pentru toata lumea.

si psihologic vorbind, eu stiu foarte bine la ce personaj ma refer, dar prefer sa nu elaborez prea mult pentru ca sigur or sa-mi fie toate cuvintele rastalmacite si ... s-ar putea sa realizez lucruri care ar strica armonia imaginii cu care prefer sa raman :)

pfff... cu toate cuvintele astea mari pe care le-am folosit intr-un mod care frizeaza rima cred ca trebuie neaparat sa-mi fac un cont sa nu mai raman anonim :)

in orice caz terminati cu rautatile si lasati-mi complimentul stangaci asa cum a fost... pare mai inocent :)