Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

miercuri, 14 noiembrie 2007

"Iubirile", Nottara, Cotimanis, Turla

COMPLETARE:


Ţurlă & Cristina Păun (împreună cu Raluca Jugănaru, Oana Bărbuceanu şi Veronica Lazarovici) - În viaţă suntem toţi ca în gară


Ţurlă - Mai sărută


Ţurlă - N-am fost nici iubitu-i

"Pe 16 noiembrie, la ora 19:00, se întâmplă un lucru foarte interesant la Nottara... Lucrul ăsta se numeşte "Iubirile"... E un spectacol de muzică şi poezie... Cântă bunul meu prieten Ţurlă (week-end DJ la Pro FM) şi recită Bebe Cotimanis... Suntem alături de ei pe scenă, vineri seară, Bogdan Corşatea, Ionuţ Anghel, Cristina Păun, Raluca Jugănaru, Oana Bărbuceanu şi Veronica Lazarovici."
Asa scrie pe blogul colegului meu Bogdan Corsatea.
Adaug si eu: Turla este un talentat, il stiu din "Batranul" alor mei colegi - printre care si cei de mai sus - si al profesoarei mele, Catrinel Dumitrescu. Iar Cotimanis e... Cotimanis:-)

Turla, Cotimanis, in "Batranul", de Gorki:

8 comentarii:

Anonim spunea...

Azi ma gindeam ca ar tb sa mai merg la teatru. Azi am vazut ca sint trecut in blogrollul tau. Azi intru aici si vad ca scrii de teatru.
Azi. Mersi.

CĂLUGĂRUL TEOFIL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dalia Pușcă Solon spunea...

Cristi, gand la gand...

Dalia Pușcă Solon spunea...

Calugare, be my guest!:))

CĂLUGĂRUL TEOFIL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

sorcova vesela s-a intors de pe tarimul pierzaniei, ocazie cu care tragem o salva de ce-o fi...

CĂLUGĂRUL TEOFIL spunea...

DRAGA DALIA, TREBUIE SA RECUNOSC CA PRIETENA TA MONICA MI-A SUGERAT UN NUME DE COD FANTASTIC PENTRU MOMENTUL CAND VEI DECIDE SA TE DEDICI CU SUFLETUL DAR MAI ALES CU TRUPUL GUERILLEI DIGITALE A PRESEDINTELUI TRAIAN BASESCU SI A PARTIDULUI DEMOCRAT. NOUA TA IDENTITATE VA FI ... SUSPANS MAXIM ... MAICA DELIA !!!

SA TRAIESTI ... BINE !

Bogdan C. spunea...

iar ne tzurlim... http://bogdan-corsatea.blogspot.com/2007/12/tzurl-reloaded.html