Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

vineri, 23 noiembrie 2007

Exercitiu de sinceritate. Vot-are?

M-am prico-procopsit cu o leapsa, de la adi-blog paralel:).... Promit sa detaliez. Pana atunci insa, declar: da, ma duc la vot-are. Ce voi face acolo? Ca de obicei, voi privi chipuri schimonosite, toale ponosite, minti plictisite si cateva uniforme mototolite... Printre astea, si eu.

Oana a primit deja leapsa de la Sorina Matei, asa ca eu o dau Monikai, lui Mada, lui Branea(pe unde s-o mai afla). Nu pot sa-i omit pe ingeri si pe Cosmaciuc , Tudor, Cata, Mihai, Bogdan.
Din curiozitate, rog pe oricine sa spuna ce si cum...

P.S.: Inainte de exercitarea dreptului(stangului, centrului) democratic sau, daca nu mai exersati astfel de drepturi, oricand va luminati, propun sa trecem pe la niste spitale si maternitati... sa-i intrebam si pe ei... Poate-i trezim din somnul de garda, pe unii... Iar divaghez.

23 de comentarii:

Anonim spunea...

Poate ca am merge cu totii la vot cu mare drag si mult curaj daca n-ar fi teama, bat-o vina ca iar ne-om da cu stangu-n dreptu' (sau invers). Parca nici nu mai conteaza...

CĂLUGĂRUL TEOFIL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
CĂLUGĂRUL TEOFIL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dalia Pușcă Solon spunea...

Calugare, nu ma inviti mai curand la un teatru sau film?:) Cat priveste optiunile mele de vot, am explicat deja ce voi face cand voi merge acolo:))

CĂLUGĂRUL TEOFIL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dalia Pușcă Solon spunea...

hahahha... merge si un concert... care? sper ca nu electoral:))

CĂLUGĂRUL TEOFIL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
CĂLUGĂRUL TEOFIL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
CĂLUGĂRUL TEOFIL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dalia Pușcă Solon spunea...

mai sunt, net-ul meu nu prea mai este... foarte interesant... ai tu ceva cu mine si oana... oare de ce?

Dalia Pușcă Solon spunea...

de aia visam eu mereu cifrele alea?LOL.... sa te linistesc, sunt "apolitica" in privinta simpatiilor/antipatiilor...

Dalia Pușcă Solon spunea...

in ceea ce priveste blogroll-ul, daca vrei, o pot adauga la "in vizita" si pe dna Udrea. In vizita, ma pot duce oriunde, in blogosfera:)

Dalia Pușcă Solon spunea...

interesanta asta cu barbieritul la 4.30 a.m...

CĂLUGĂRUL TEOFIL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dalia Pușcă Solon spunea...

mult succes la razboi, calugare:)

Lucian Branea spunea...

Eu o sa votez in Barcelona, multumesc de pasa :)
Dupa festival de film, dupa salon de carte, merge si-o votare...

calincosmaciuc spunea...

Nu imi vine sa ma duc. Baietii astia care ne cheama din patru in patru ani sunt o fffff mare dezamagire si m-am saturat sa aleg, din nou, raul cel mai mic. Poate la referendum sa ma duc. E plictisitor ce spun, dar al dracului de real.

florentin spunea...

Ma lasa rece 25 noiembrie, si nu pentru ca se anunta frig. De ce sa votez, cum spun unii, doar pentru ca e dreptul meu cetatenesc ? Parca in Constitutie nu e doar dreptul de a alege, ci si de a fi ales. Astept, deci, sa fiu intai ales!Lasand gluma la o parte, uninominalul asta va permite intrarea iar a celor cu nume greu si a fostilor. Credeti ca un nene, sa zicem... inginerul Alexandru Petru Stefanescu, cunoscut la el in familie mai mult, se va putea masura in celebritate si voturi cu un ...Adi de la Valcea? Si cine va baga banii intr-un necunoscut, in campanie electorala viitoare? Fiecare candidat isi va lua voturile cumparate pe banii lui?! Si inca ceva, legat de partide! Nu vi se pare discriminare trimiterea tinerilor si a femeilor in organizatii proprii, care dau si ele doi-trei candidati, in lunga lista de barbati trecuti de tinerete din cadrul partidului? Eu as desfiinta aceste organizatii, punand pe toti membri sa lupte egal pentru posturile eligibile. Si inca ceva, apropo de ...alesi! Pe cand primarii vor avea, obligatoriu, liceu si bacalaureat ?

florentin spunea...

Scuze ca revin! Mai fratilor, nu va mai folositi de blogurile oamenilor din presa pentru a face reclama la partide! Vreti sa le sprijiniti pe alea, cumparati un ziar! Sau macar pe ziaristi:-)Astept si eu oferta substantiala!:-)

Bogdan C. spunea...

am raspuns apelului... un pic cam violent... :)) http://bogdan-corsatea.blogspot.com/2007/11/exerciiu-de-sinceritate-m-rog.html

CĂLUGĂRUL TEOFIL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Lucian Branea spunea...

Rectific, consulatul din Barcelona e la dracu-n praznic. Poate data viitoare - si-asa as fi votat doar pentru PE...

Garfield spunea...

bai, tata, mergeti la vot ma copii... :) alegeti ce vreti, dar alegeti ceva... ca apoi iar va plageti ca nu va baga nimeni in seama... na, acu ne baga astia in seama, hai sa ne dam cu parerea... buna, rea, sa fie a noastra...
succes si sa ne fie de bine celor care deja am votat:)