Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

vineri, 6 iulie 2007

Serios acum: TRENURILE!!!!

Nu exista data in care sa merg cu trenul si sa nu ma enervez din diferite motive. Lunea trecuta am ajuns in halul in care, pentru prima data, am jurat ca nu mai merg cu trenul.
Las la o parte pentru moment faptul ca pierzi foarte mult timp, oriunde ai vrea sa ajungi, pe oricare ruta, indiferent de anotimp. Am zis ca neajunsul asta poate fi compensat prin siguranta mai mare decat a maxi-taxiurilor sau autocarelor. Dar, oameni buni, sa mergi la mare si la soare, sa faci 7 ore, afara sa fie 35 de grade la umbra, iar IN TREN tie sa-ti inghete picioarele, sa-ti iasa aburi pe gura si sa faci turturi la nas, E STRIGATOR LA CER. Si, pana la cer, e strigator la controlor, care te trateaza cu fundu' si-ti spune ca nu poate face nimic: OBLIGATORIU aeru' conditionat ramane reglat asa.
Mi-am scos prosoape, geaca, adidasi, mi-am ferit membrele si partile abdominale de rafalele amenintatoare si m-am rugat sa faca inca o oprire, sa pot sa ies si eu la soare.... ca la mare nu stiam daca voi mai ajunge.

P.S. 1 La rugamintile si tipetele oamenilor cu copii sau ani multi in spinare, s-au hotarat sa ne faca favoarea sa nu mai inghetam. Dar nu pentru mult timp. Noroc ca oricum oprea la 10 minute pentru alte 15...
P.S. 2 Doamnelor si domnisoarelor, nu va duceti singure. E pericol de adolescenti NEf... si domni in varsta NE...vorbiti! Te poti trezi cu palme in cap din senin sau cu cafele si conversatii nedorite.
P.S. 3 Din ciclul TRENURILE, urmeaza si altele. Ati vrea sa aflati cum a batut vantul intr-un compartiment pe tot drumul de la Cluj la Bucuresti? Cred ca stiti deja...

5 comentarii:

sulc.us spunea...

Da, da` macar in trenurile noastre poti sa dormi la orice clasa si orice ora si in orice pozitie doresti. :))

Scrie in continuare "Dahlia". M`am bransat la blogu` tau ilegal. :)

artanu spunea...

din cate inteleg a fost destul de neplacut... eu am circulat in ultimul an de cateva ori cu trenul si a fost chiar ok. Depinde pe ce rute si cu ce ai calatorit. Cu Sageata Albastra e' absolut infiorator (am mers si eu acum un an si ceva). Daca mergi inspre Ardeal iti recomand sa mergi cu trenurile internationale, sunt decente. Out of topic, f fain blog-ul tau. astept urmatoarele post-uri.
P.S. de pe blogul Oanei Dobre am aflat de tine (adica de blog), esti datoare de cinste

Dalia Pușcă Solon spunea...

sincer, m-am gandit sa scriu de trenuri, dupa ce Oana mi-a sugerat sa inserez si altele, in afara de "poezii"...:-) asadar, cinste mare la curtea mariei-sale! nu ca nu m-as fi gandit si eu, ca urmare a propriilor frustrari:-)

Dalia Pușcă Solon spunea...

Adorian, multam'... Doar un mic amendament: recunosc si eu ca m-am putut perinda printre si prin diferite scaune, din motivele deja invocate. Dar ce te faci, ca in compartimentul ala de pe ruta Cluj-Bucuresti n-aveai cum sa te misti nici pe hol macar doi centimetri.

sulc.us spunea...

Eeh, oricum.. intreg sistemul feroviar din Romania, un alt motiv de mandrie al nostru. Ca si multe altele despre care, probabil, o sa mentionezi pe blog pe viitor. :)