Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

vineri, 6 iulie 2007

Doar intre noi, fetele...

Asadar.... D-ra Monika, adica si de fapt de unde crezi tu ca am decis eu sa-mi numesc blogul "Dahl"? Pe asta n-ai mai povestit-o...
D-ra Dobre, adica si de fapt de ce sa fiu eu a treia latura a triunghiului?????
Si de unde si pana unde v-ati vorbit sa puneti amandoua poze cu noi, de la zilele voastre de nastere? Si nu puteati gasi unele mai frumoase (poze, nu doamne-)?
Oana, nu uita sa rezolvi cu promo-ul! AZI! Pliiiizzzzz!?:-)

Si, printre altele, multumesc pentru spatiul publicitar acordat pe blogurile voastre. Multumesc si pt. complimente, Oana. Atat de multe, dupa mai bine de 5 ani, m-au coplesit!
Din blogul Oanei Dobre puteti gasi calea si catre blogul Monicai Cismaru. Ca habar n-am sa va fac inca link-uri... Masinaria asta...:-))
http://oana-dobre.blogspot.com/

Niciun comentariu: