Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

duminică, 8 iulie 2007

Nici capra, nici varza....

Ma uitai pe la reciproc admiratorii si admiratii bloggeri de prin preajma-mi... Unii oameni o iau chiar in serios! UNII sunt extrem de exacti, precis manati si foarte documentati N-am nici puterea, nici timpul sa recuperez, citind arhivele tuturor... Dar doar si primele cateva pagini "vizitate", "tizivate", "zitivate" m-au facut sa inteleg ca unii dintre noi ar fi mai bine sa ramanem la primele si cele mai longevive manifestari artistice... Asa ca blog-ul meu, trist si plictisitor, va furniza adesea "melomanilor" muzici, de asemenea poezii si dansuri moderne, pe teme nedocumentate si fara date exacte:-)

P.S. In plus, nu tuturor ne permite net-ul sa spunem tot ce stim sau auzim... Dar incercam.

2 comentarii:

c spunea...

asa ziceam si io.scrie mama ce ai de scris,spune ce ai de spus si gata.nici nu trebuie sa fie un loc al refularii (vezi n bloguri ale diversilor frustrati).pune muzica,pune video,pune gindul unei clipe.ca non-blogger,doar consumator ocazional din cauze de plictiseala,imi dau cu umila cea parere: blogheaza cum vrei,numai sa-l tii ca pe un loc relaxant.cel putin asa il gasesc.simplu,curat.stii cum e...daca vreau stiri sau figuri de stil ale frustrarii ascunse in spatele afisatei pseudointeligentei atotcuprinzatoare,stiu de unde sa ma inspir,anume NU din enshpe mii de bloguri de rahat care fac trafic.
bun,cu asta te-am apreciat,te-am complimentat subtil,asa ca baga mare in continuare.ai un bookmark de la mine,vezi cum faci sa il tii in continuare,lolz.
nopti usoare!

(hai sa vorbim despre ce-o fi,hai sa mai si ridem.viata trece repede)

Madalin spunea...

...nah, mie imi place...
p.s. salutari de la Andreea:)))