Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

marți, 3 martie 2015

Jocul vietii - prima editie, maine

Maine, ora 21, prima editie din "Jocul vietii"
Când am intâlnit-o prima dată pe invitata mea de maine, Marilena Dumitrescu, nu știam ce influență minunată va avea asupra mea. Am devenit prietene fara sa ne dam seama.
Date fiind aplecarea mea catre psihologie si placerea ei de a explica lucruri in legatura cu meseria pe care o practica, am ajuns prin dialogurile noastre la intelegeri asupra multor aspecte din vietile noastre. Este de inteles asadar de ce am invitat-o printre primii la “Jocul vietii”. Mai ales ca Marilena face si cursuri de dezvoltare personala pentru copii... Cu atat mai mult avem ce povesti despre tema noastra de maine, "cand anume cerem ajutorul" si bineinteles ce fel de ajutor!

Niciun comentariu: