Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

sâmbătă, 28 martie 2015

Ar putea fi bunica sau mama ta...


Ar putea fi bunica ta... Dati SHARE / DISTRIBUIE, sa vada cat mai multi!Oriunde intalniti batranii, cumparati-le produsele! Chiar daca nu va dau bon fiscal...Ei muncesc, nu fura...
Posted by Turism BZI on Wednesday, March 25, 2015


Eu asa fac. Sau o sa fac doar asa. Fotografia asta mi-a amintit de vorbele mamei mele de fix acum trei zile: "Ce sa-ti fac daca ai piata langa tine, dar nu te duci sa cumperi usturoi romanesc din ea". 
De trei ori am cumparat usturoi mare, tare si frumos de la supermarket si de trei ori l-am aruncat... Saracul mucegaieste pe drumul lung din China :)
Pe de alta parte, stiti ce mai fac acesti batrani, in opinia mea? Nevoia si experienta anilor adunati ii determina sa fie mai inventivi, mai intreprinzatori si mai mari producatori decat multi dintre noi, cei tineri... Bravo lor!



cometariu facebook: Dragos Radu Aceasta bunicuța se afla pe trotuar la Obor, lângă Primăria Sectorului 2. O cunosc, am luat si eu de la ea usturoi, românesc, pur românesc. Este alungată de Poliția Comunitară, iar bișnițarii cu țigări sunt lăsați. E oare corect, domnule primar?

P.S.: Ma intreb, doar primarul?

Niciun comentariu: