Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

duminică, 23 noiembrie 2008

de Octavian Paler

4 comentarii:

Unknown spunea...

Avem timp pentru toate,
Avem timp sa ne amintim de Octavian Paler,
Avem timp sa meditam la tot ce a spus acest om despre noi, despre existenta noastra, despre ceea ce noi nu gandim.
Avem timp de toate, pacat ca ne amintim abia dupa ce el moare!

Pot spune ca m-ai atins cu publicarea acestui post.
Apropo's, toate cele bune de la un Simplu om ce se uita uneori la stiri in miezul noptii!

Dalia Pușcă Solon spunea...

Toate cele bune si de la mine.
Ma intristeaza ca nu sunt multi cei care reactioneaza la post-ul asta. Cred ca nu sunt multi nici cei care si-au acordat ragaz pret de cateva secunde sa vada macar despre ce e vorba. Dar avem timp...

Unknown spunea...

Oamenii au devenit prea rai sa mai poata trai prin sensibilitatile vietii...

Anonim spunea...

Superbe cuvinte!...Am 16 ani...si am parte de o profesoare de romana care il adora pe Octavian Paler.Am avut de citit cartea ,,Autoportret intr-o oglinda sparta" si pot sa spun ca mi-am schimbat anumite idei...sau cel putin au existat momente in care pur si simplu m-am oprit din citit si ,,gustam" adevarul din unele pagini...Am dat la filologie...mai mult insa am lucrat pe gramatica..si nu credeam ca am sa ma indragostesc vreodata de citit...de literatura...de tot ceea ce inseamna creatie..Insa acum asa este...Iar Oc. Paler este scriitorul meu preferat:x