Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

vineri, 14 decembrie 2007

Pentru asa ceva nu e tarziu niciodata. Adica: pe viata!

Sa ai motive sa gandesti frumos.
M-a provocat cu ceva timp in urma Vali.
In clipa asta, daca as vrea sa glumesc amar, as spune:
- pentru ca reflectorul spart aseara nu m-a lasat oarba sau handicapata in alt mod, pe viata;
- pentru ca, de curand, nu am ales pe cineva nepotrivit pe termen nedefinit sau chiar pe viata;
- pentru ca, desi unii oameni isi nedreptatesc prietenii, intelepciunea si logica sigur vor reface legatura dintre ei pe viata;

Si, pentru ca n-am chef sa glumesc, as spune:
- pentru ca aseara, cand a nins in Bucuresti, mi-am adus aminte cum mama, cand eram copil, ma lua din pat in brate si ma ducea la fereastra sa-mi arate o minune;
- pentru ca mai sunt pe lume oameni carora le place si isi gasesc ragazul si nevoia sa mearga vara la tara;
- pentru ca, de cate ori imi doresc, chiar nu s-a intamplat sa nu reusesc. Incetul cu incetul, pe viata.

Si... inca un motiv paradoxal de a "gandi frumos", dar la modul cel mai trist si ironic al sortii: pentru ca oricat am vrea si am intelege sa fim de dreapta, Romania de azi nu ne lasa sa nu ne ducem putin in stanga. Am inteles de ce prieteni foarte buni, declarati de dreapta, au fost surprinsi sa se gaseasca usor in stanga. Daca ar intelege si cei ce ne conduc si ne mai citesc din cand in cand bloggurile... Dar nu au cum, de ar fi, nu s-ar mai povesti:(
Povestiti-va totusi din cand in cand, naiv, de ce e pe lume frumos.

8 comentarii:

Desene Animate spunea...

Vine Craciunul si mie-mi provoaca o infinitate de ganduri frumoase.Mai departe de atat asta-mi genereaza zambete calde, necalculate pe care le ofer in mod constant "co-mergatorilor" de pe strazile Bucurestiului. Zambetele din toata inima sunt cadoul de Craciun pe care eu pot sa-l ofer multor oameni, pe care nici macar nu-i cunosc.Pentru tine si cei care mai citesc: :)

Desene Animate spunea...

@Dalia
Ai primit o leapsa chiar pe blogul meu
Asteptam!!!

Anonim spunea...

u
a
u

Anonim spunea...

te-am vazut la TV aseara! ereai tare draguta! promit ca am sa te urmaresc si pe viitor, pt ca ochii tai ma farmeca. iar cind vreau sa zimbesc, ma gindesc la chipul tau si ma inseninez subit
cu drag, un admirator anonim

am raspuns?

Garfield spunea...

un alt motiv: vin sarbatorile... :)

Anonim spunea...

un fel de leapsa: http://doinat.wordpress.com/2007/12/18/petiție-pentru-stoparea-traficului-de-ființe-umane/

Adriana spunea...

Ţi-a adus Moşu' o leapşă! :))

Bogdan C. spunea...

Uite, zic si eu o treabă... ba nu, mai bine lansez o leapsa: care e treaba cu spiritul craciunului? eu am scris deja un articolas pe tema asta: http://bogdan-corsatea.blogspot.com/2007/12/pfuuu.html