Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

sâmbătă, 22 decembrie 2007

Amintiri din copilarie...

O alta leapsa, de la Adriana. Incerc sa-mi aduc aminte selectiv, sa le pun cat de cat cronologic, desi nu sunt sigura ca exact asa le-am si citit, si sa le astern ici pe cele mai importante, mai cunoscute si care mi se itesc mai iute in minte.
"Iarna pe ulita", "Fram, ursul polar", "Palatul de clestar", "Degetica", "Dumbrava minunata", "Nunta domniţei Ruxandra" - intre a asculta, a visa, a memora si a buchisi si intelege semnele alea invatate la scoala, pe care pana atunci doar mama mi le descifra, iar eu le traduceam intr-o imaginatie de bebe rasfatat...
"Coliba unchiului Tom", "Aventurile lui Tom Sawyer", "Aventurile lui Huckleberry Finn", "Copiii capitanului Grant" - carti care mi-au dat mare bataie de cap, pentru ca abia acum incepeam sa citesc cu adevarat.
"Alice in tara minunilor", "Calatoriile lui Gulliver" - doua carti pe care le-am studiat si inteles bineinteles altfel si cu adevarat, ulterior, la engleza, din liceu pana in facultate.
"Ciocoii vechi si noi" - e de prisos sa mai explic ceva
"Cei trei muschetari", "Dupa douazeci de ani", "Bel Ami", "Trei Inimi" - carti pe care nu mai stiu sigur daca le-am citit un pic cam prematur sau daca eram eu oricum mai precoce, dar sigur le-am inteles chiar si atunci:)
Si multe altele si printre altele...

Niciun comentariu: