Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

luni, 10 august 2009

Cateodata...

... iubesc viata!

(chiar daca nu-i inteleg sensul:))

pt. mama,
pt. prietenii buni,
pt. cum am fost facuta si cum am devenit,
pt. cum am inteles intamplari, pt. cum astept altele noi,
pt. cum aud cand bate vantul sau se zbate marea,
pt. cum imi place culoarea cerului senin,
pt. cum miros teii primavara,
pt. cum nu pot trai fara muzica, dans si cantec,
pt. cum norocul nu ma ocoleste exact cand am nevoie de el,
pt. cum sunt iubita,
pt. cum gasesc mereu puterea si frumusetea,
pt. cum imi pasa de urat,
pt. cum ma transform in fiecare clipa,
pt. cum caut si nu gasesc vreodata capatul,
pt. cum mai pot sa visez,
pt. cum
si
pt.
si...

4 comentarii:

ina bixade spunea...

Nici eu nu pot trai fara muzica...viata ar trebui iubita mereu nu citeodata...te puuuup

Dalia Pușcă Solon spunea...

ai dreptate, mereu... doar ca eu sunt constienta de asta cateodata :)) puuuup si eu!

George_escu spunea...

Eu cred ca viata trebuie doar traita .... si atat ... Simplifica si tu lucrurile! "Cateodata ..."

T spunea...

"pt. cum gasesc mereu puterea si frumusetea"
really? always? ...felicitari ! :)