Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

joi, 26 martie 2009

Hasdeu, Buzau, 1999-2009 - Reuniune 10 ani

Revenind la lucruri pragmatice...

De vreo luna ne-am apucat sa gasim si sa adunam colegii din promotia 1999 a Colegiului National "B.P.Hasdeu" Buzau.
Comitetul organizator:) este alcatuit din Monica Cismaru, Oana Dobre si sub/suprasemnata...

Suntem deja vreo 140 de "adunati" si mai cautam inca dintre fostii colegi ale caror numere de telefon luate din cataloage nu mai sunt valabile. Telefonul meu a luat foc si nu cred ca am reusit sa dam inca nici de jumatate din promotie.

S-au luat deja decizii importante: reuniunea va avea loc pe 20 iunie 2009, la restaurantul President din Buzau. Exista si doua conturi in lei si euro, deschise la BCR, unde adunam deja bani.

Nu stiu care sunt sansele sa mai gasim dintre colegi anuntand pe blogurile personale asta, dar merita incercat. Asa ca, daca va simtiti si va identificati, lasati-ne mesaje la comentarii. Aveti si blogurile Oanei si Monicai cu link-uri mai sus sau in dreapta. Sau faceti-va membri si inscrieti-va in data base direct pe http://groups.yahoo.com/group/hasdeu2009/.

Multam'!

Un comentariu:

Dalia Pușcă Solon spunea...

Ionut, scuze, dar nu stiu nimic de Emma. I-am dat un mail si sper sa-mi raspunda.