Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

marți, 19 februarie 2008

Cat despre subiectul principal al zilei...

Adica despre "tinutul kosovo-esc"...
Spunea o colega, nu dau nume, ca sasii - cand nu s-au simtit prea bine printre ai nostri- si-au luat boccelutele si s-au returnat prin teritorii mai prielnice. Iar cei care au ramas n-au avut probleme sa invete si sa vorbeasca limba romana.
Zicea un coleg de la alta televiziune ca secuii - daca vor autonomie sau independenta - ar putea sa si le ia si sa si le aseze unde vor ei, dar cat mai departe. Iar cei care raman, as adauga eu, si mai ocupa si niste fotolii de prin Casa Poporului, ar putea cand sunt abordati la telefon in limba romana sa raspunda in acelasi grai si sa nu se mai faCA CA nu inteleg prea bine...

Printre sasi si secui au existat dintotdeauna acelasi fel de romani.
Care e concluzia?

P.S: Colegul de la alta televiziune, pe numele lui Mircea Badea, avea dreptate sa nu ne agitam prea tare! Ce am exprimat eu mai sus e bine stiut, chiar daca deranjant. Dar, cum am trait cu stiinta asta pana acum, mai putem si de acu' inainte. In naivitatea mea ne urez PACE!

Un comentariu:

Garfield spunea...

mda... o singura remarca mai fac: daca aveam cativa lideri adevarati, nu se mai punea oricum problema kosovo in varianta (probabila) romaneasca...

am zis si eu, deh, ca pisoiul :)) pisoi roman:)