Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

luni, 3 septembrie 2007

Politica...

Cam din clasa a-X-a am inceput sa urmarim dezbateri politice. Il urmaream pe Tuca in fiecare seara, iar la scoala ne certam pe diferite subiecte legate de... Nu toti! Mai ales eu cu Oana, apoi si cu Monika... Eu personal am renuntat vreo patru ani sa le mai dau atentie , in timpul primei facultati, abia ajunsa intr-un Bucuresti "fermecator". Intre timp, Oana s-a specializat in domeniu. Ceilalti din gasca ne-am orientat spre altele.

Am revenit cu atentia spre "inutilele discutii" si sunt atrasa constant de toate subiectele odata cu intrarea mea oficiala in lumea stirilor tv si de agentie.... Am intrebari, pareri, intuitii, surse, antipatii si aproape nicio simpatie. Nu le fac publice si nici nu vreau sa ma manifest.
Dar, pe langa toate gandurile normale legate de subiectele oferite pe tava presei sau fabricate de unii si altii, ma incearca tot timpul un atotcuprinzator sentiment de desertaciune, o senzatie de inutilitate a multora dintre "ham-ham-urile" cotidiene. Asa ca ma rezum la a observa, a cantari si a cerne si discerne in sinea mea ceea ce e important de ceea ce e doar gargara, manipulare sau spectacol ieftin. Vreau sa nu ma implic pe cat posibl direct si sa raman in continuare imuna la tentatia de a comenta.
Stiu ca n-o sa ma abtin la infinit. Dar, pana la momentul cand o sa vreau sa atac vreun subiect strict politic, va mai trece un timp.

8 comentarii:

Garfield spunea...

sa vezi acum ce sare lumea... ca la politica ne pricepem:)) si la fotbal:)

glumesc, ca daca ne pricepeam nu era asta presedinte:) sau astia in parlament:)) ia sa vezi acuma astia pro... injuraturi , chestii:) dar asta e, ca natie nu stim sa alegem... iar unii nici nu aleg, ii lasa pe altii... :) lasa frate:) e misto lopitica: avem una bucata vanghelie-profu de lb romana:)
avem un prof de istorie -becali:)
apoi in ordinea numerelor de pe tricouri: geoanaaa... vaaadiiim... tariceanuuuu, blagaaa... ala de la educatie:)) uit mereu cum il cheama.. adomnitei , asa:))
avem apoi reeeemes (asta doarme pe el si acu'), avem fluuuutuuur... stolooo, de unguri nu zic ca ma iau astia pt discriminare:)) mai avem boc-poc, mai avem ala cu pinul-gusaaaaa:)

echipoa de soc a politicii:) mai bine lasa:)) eu trec pe fotbal:)) hai romania ca jucam sambata, meci important... votati adi mutu:) hai baietii !!!

CĂLUGĂRUL TEOFIL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Madalin spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
CĂLUGĂRUL TEOFIL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

dhalia, eu astept un subiect despre "fosta"...ca mereu ne impiedicam intr-o noua relatie de "fosta"...sau "ex"...la fel cum cele ce ne urmeaza se impiedica de noi, "fostele"....

CĂLUGĂRUL TEOFIL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Amahya spunea...

Necunoscte-s intele politicii politrucilor, iar ai nostrii nu valoreaza nici macar cat o echipa de fotbal!!!
Sa ne pricepem oare cu totii intr-ale politicii?

Anonim spunea...

Mai, dragii mei, ca sa zic asa... mai , draga :))
Mie imi place politica. In sensul ca NU. Adica nu asta de la noi. Ar fi interesant sa vedem ceva ca la fotbal, ca tot veni vorba mai devreme. Adica, sa mai dam, frate, si cartonase, galbene, rosii, de care or fi. Avem presdinte-jucator, avem politicieni de extrema dreapta, stanga.. avem mijlocasi si dribleuri de exceptie ce fenteaza justitia si alte institutii.. avem chiar si aparatori, corupti, normal, care apara echipa sa nu ia gol (si sa le iasa doar cu plin)... avem o linie a doua de exceptie care lasa in ofside echipa adversa si care iese de la vestiare in aplauzele si uralele galeriei de fosti sau actuali securisti. Avem varfuri care nu inscriu goulri ci lasa goluri in casele romanilor...

Iar arbitrul, cetateanul, doarme sau e prea tampit. Nu da cartonase, nu fluiera fault si nu vede hent-ul la capitanul echipei.

Era sa zic sa traiti bine. sa arbitrati bine la viitoarele alegeri. ca la alea trecute ... a fost 11 metri clar. dar nu s-a observat. :)) nu am mai jucat la mondiale de pe vremea lui Stefan si Vlad (Tepes, pentru cine nu cunoaste).