Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

marți, 7 aprilie 2015

"Jocul vietii" - Mihaita Toma si Dalia Pusca, despre APA, purificare si vindecare - radiogaia.ro

Acum ceva timp, am citit o carte foarte interesanta. Mi-au dat-o prietenii mei de la Radio GAIA Romania. Tot atunci am stiut ca merita sa iau un interviu autorului. Iar contextul s-a creat poate chiar mai repede decat as fi crezut. Si, ca sa vedeti cum functioneaza magia materializarii dorintelor: exact cand doream sa-i cumpar cartile, Mihaita Toma - autorul insusi - mi le-a facut cadou. Asta presupune sa iti doresti cu inima si sa si primesti.
Maine, la "Jocul vietii", ora 21, pe www.radiogaia.ro, invitatul meu va fi Mihaita Toma.
In Saptamana Mare, se potrivesc perfect povestile despre APA, purificare si post, despre curatenie sufleteasca si vindecare! Multumesc inca o data!




Niciun comentariu: