Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

miercuri, 16 decembrie 2009

Pentru ca am cam disparut....

Va dedic azi doua sfaturi de la facebook fortune cookies :))

" When in doubt, let your instincts guide you. "

" Enjoy life! It is better to be happy than wise. "

Culmea e ca nimic altceva nu mi se putea potrivi mai bine exact in perioada asta.
Si culmea mai e si ca la ambele m-am tot gandit exact zilele astea (desi cred ca gandurile mele erau totusi in romana:))

Ma opresc aici. E mai bine sa fiu happy!;)

5 comentarii:

Robert Calinescu spunea...

Welcome Back!!! Chiar ca ai disparut...si de pe sticla si din online! Nu intreb de ce:)

Dalia Pușcă Solon spunea...

rabdare ;)

Robert Calinescu spunea...

pai rabdarea mea nu o are nimeni:)

Am zis ca nu intreb...dar cand o sa fii pregatita o sa-mi spui tu, probabil. Sper ca schimbarile sa fie de bine!!!

Admin spunea...

facebook-ul a dat ceva detalii legate de sticla :) va fi dupa anul nou?

Robert Calinescu spunea...

Sarbatori fericite si un an nou plin de realizari!